Wie zijn wij : Advies Havegoed en ten Have Consult stellen zich voor
Advies Havegoed en ten Have Consult zijn ontstaan vanuit activiteiten gegroeid vanuit vader en zoon.
Altijd een famieliebedrijf geweest en gebleven !
Advies Havegoed is begonnen in 1989 in Doetinchem en was in eerste instantie gericht op salarisadministraties en boekhoudingen.
Deze activiteiten zijn in de loop van de jaren aangevuld met verzekeringen en toen het kantoor naar Etten verhuisde aangevuld met een bankagentschap.
Het doel was en is altijd gebleven de klanten zo breed mogelijk te helpen
Dit door een breed pakket aan diensten en producten maar ook door de klant te kennen en zoveel mogelijk te begirijpen waar de behoeften liggen.
ten Have Consult is er in 1999 bij gekomen gericht op de dienstverlening binnen bedrijven op dezelfde gedachte uit te breiden.
Dit kan zijn verplichte verantwoordingen maar ook verbeterprocessen, ondersteuning in financiele en organisatorische processen.projektmatig procesmatig handon of organisatorisch
Huidige dienstverlening
Door de complexer geworden wereld is al een aantal jaren geleden besloten de activiteiten terug te brengen tot kernactiviteiten
Advies Havegoed
verzorgt salarisadministraties, boekhoudingen en belastingaangiften
ten Have Consult
verzorgt interim-oplossingen, controllersondersteuning,projekten.en ondernemingsvraagstukken.
De dienstverlening was en is persoonlijke benadering en meedenken met de klant en/of ondernemer.
Het bedrijf is sinds eind vorig jaar ook uitgebreid.
Deze bestaat nu uit 3 vennoten met vader dochter en zoon, ieder met hun eigen kennis en ervaring en inbreng.
Op die manier kunnen we alle klanten zo goed mogelijk van dienst zijn !